"kändisbloggarna"

jag tror att dom flesta av er läser eller har hört talas om alla "kändisbloggar". själv tycker jag att några av dom har gått helt över styr som tex kissie och dessie. jag tycker att dom överdriver allt för mycket i sina bloggar och provecerar(?) sina läsare på ett dåligt sätt. helt seriöst, man börjar ju undra vad dom vill bli kända för, att skämma ut sig för hela sverige eller bli kända för att dom gör något bra ?! jag läser själv deras bloggar dagligen, lite roligt sådär. men nej jag tycker itne att det dom gör är rätt. en bloggare jag gillar är KENZA, jag tycker att det hon skriver i sin blogg är bra och hon är känd för aatt hon gör något bra. hon är ingen pinsam fjortis som tror att hon är något hon inte är, tummen upp till henne ! jag vet inte vad ni tycker, men själv tycker jag bara att det är pinsamt !

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker också att de är helt pateiska och bara skriker efter uppmärksamhet. Jg gillar också Kenza bättre för hon är lite mer realistisk.

2009-05-11 @ 22:38:45
URL: http://lindalyktberg.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0