kärlek

- kärleken är som en ballong,
man måste blåsa upp den sakta för att den inte ska gå sönder.

En sak som bebb sa när vi va hemma hos ankan. Och det hon säger är faktiskt sant. Är man tex på g med en kille så är det bäst att ta det lugnt, annars kanske allt bara fuckar sig lixom. Om jag däremot är på g med en kille och jag verkligen gillar han så hatar jag att vänta på att vi ska bli tsm. Jag är en sjukt otålig person, det är därför. Ska jag ha det så vill jag ha det nu :/ Men nu har jag lärt mig att det är bra om man tar det lugnt och så, man lär känna varandra mycket bättre, och förhoppningsvis börjar lita på varandra..

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Tack så jättemycket! Vad snäll du är :)



Jasså, trevligttrevligt :)

2009-05-19 @ 22:16:21
URL: http://eimj.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0