kvällen blev lyckad till sist

haha ja vad ska man säga om kvällen ? alla kom till mig runt sex. vi satte och oss käkade och jag kanske satt ner i 5 min från halb sex till halv åtta ! sen sprang jag bara runt och städade och jag vet itne vad. men efter vi hade varit hos mig så drog vi till gulsippan där vi träffade massa. det kom och gick folk hela tiden och träffade några som jag inte har träffat på sjukt länge ! :o
sen gick jag väl hem runt 11 kanske, ringde christoffer så han fick vara lite sällskap. haha jag tror att han tyckte att det va jättekul att prata med mig, haha (a) sen när jag kom hem blev pappa och helen lite förvånade att jag kom hem så tidigt, men det regnade ju :/
nu har jag klätt på mig och ska när som helst dra mig till linda gumman :) <3
sen runt 12 kommer mamma och hämtar mig. får se om jag skriver sen annars sriver jag imron !

    

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0