låång dag

känns som om det var en sjukt lång dag idag :o va hos linda där även pel och bebb va. vi satt och chillade och åt tårta sen tog vi bussen till vällingby där jag och linda köpte presenter till varandra (a) sen va det bara att åka hem till linda igen så satt vi där. massa musik och flumm, sjukt kul :D sen kom en låt som jag blev fett depp av, lyssnade på där när jag och en kille hade gjort slut en gång. men sen smsade baby mig så då blev jag på fett bra humör igen , I'M IN LOVE !
ikv vet jag inte vad som händer, ska väl vara med linda som vanligt ;) men har lust att bara sitta hemma ikv, får se .. nu måste jag fixa lite so, redovisning imron -.-'

shiit ser ut som min hand är skit big, heh :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är tröjan köpt? ;)

2009-05-10 @ 12:51:55
Postat av: Angelica

Asså det är en vit tunika jag har under sen har jag en blå tubtop. tunikan vet jag inte vart den kommer ifrån med tubtopen kommer från Gina ! :)

2009-05-10 @ 18:38:20
URL: http://enligtangelica.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0