Marcus Olsson



Älskade bror,
Vad skulle jag göra utan dig ? Du är den som lyser upp min dag, du är den som gör mig till den stolta systern som jag är. Jag fattar inte att det är jag som har en sån tur, en sån j*vla tur att det är jag som har dig som min lillebror. Alla minnen vi har tillsammans, både bra och dåliga. Tillsammans klara vi allt. Skulle du inte orka mer skulle jag orka för båda. Jag ber dig bara att inte göra samma misstag som jag har gjort i mitt liv. Än så länge har jag inte varit en sån bra förebild, men jag vill i alla fall vara en person som du ska se upp till. Jag älskar dig, mest i hela fucking världen. Skulle du försvinna skulle inte en enda person kunna ta din plats. Jag älskar dig mer än vad jag någonsin kommer älska mig själv eller någon annan ! Du vet att jag alltid finns här för dig, även om vi bråkar ibland, som inte är ofta ! Men även om det händer att vi bråkar så vet du att jag skulle dö för dig. Även om jag ser dig må dåligt så vet jag inte vad jag ska göra, är så rädd för att förlora dig. Då skulle jag seriöst ta livet av mig ! Men du vet att du kan berätta allt för mig.
Marcus Olsson, alltid vi. Jag älskar dig mest bror ! <3

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0