sista inlägget för idag

snart ska jag sova, lägger bara in ett litet "test" innan. skriver kanske imron bitti annars när jag har kommit hem från skolan! Godnatt

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt femte sms?
Ja<3 / froddy

Vem ringde dig senast?
linda

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
jag och natta

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
toppen-va söt du e

Hur många sms har du i din inkorg?
vet inte
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?

Tja, vad gör du ? <33 / chrille
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?

bra :) puss / bebb

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
vet inte
Vem är din 13:e kontakt?
belin

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
bästavän, haha aa :p
Ogillar du nr 5?
Ann, nej :)

Har du varit i hop med nr 1?
Amor, hahh nä
Vad har din mobil för färg?
svart
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
hah äh kommer inte ihåg
Hur mycket kontanter har du på dig?
typ 60 ? haha jag är rik
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Andreas
Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
Blått linne, trollboda tröja och bh
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig just nu
Ett ljust eller mörkt rum?
ljust
Vad gjorde du vid midnatt?
smsade
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aning
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
linda
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga
Vilken ålder har varit bäst hittills?
14
Dina värsta fiende?
svår fråga, bråkar typ aldrig med någon
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
någon blå sak
Vad var det senaste du sa till någon?
vet inte, ngt till marcus
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar , älskar pengar
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja


Kommentarer
Postat av: mathilda

jahaa åhh så jobbigt me skola :(

jo me mig är de bra =)

2009-05-28 @ 00:28:38
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/
Postat av: ann

sv: t mkr sj? kram!

2009-05-28 @ 11:38:06
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: amanda

hur är det ? =)

2009-05-28 @ 13:54:51
URL: http://jagmanda.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0