skön helg

igår kom pel och linda hem till mig efter jag hade käkat. jag gjorde iordning mig på 2 min sen mötte vi några utanför mig som stod och väntade. alla tog bussen hem till michelle och jag och lindabladh tog moppen hem till henne. hemma hos henne va det lite fekke sådär. kom folk hela tiden. runt nio tog vi bussen till backlura, hände lite saker på vägen dit men det orkar jag inte ta upp !
när vi väl kom dit fick jag sitta och ta hand om chrille som hade fått lite för mycket i sig, det va inte så kul men vad gör man inte för sina vänner :)
idag va vi vid knallen hela dagen sen gick jag, bebb, linda och ankan hem till ankan och satt där ett tag. sen gick jag och linda hem till henne och kollade på gossip girl. när hon hade ätit gcik vi och mötte lindbladh och så rullade vi till pream och köpte godis. satt och flummade på en bänk och mötte sen julle och jonte vid bussen. efter en stund gick jag hem.
så nu sitter jag här och ska när som helst duscha sen plugga en snabbis och sen gå och lägga mig ! börjar kvar över åtta imorn så det blir att gå upp tidigt !
förlåt för min dåliga uppdatering den här helgen men det blir så på helger, sorry !


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0