vill bara dra tillbaka tiden..

lite fort om dagen då :)
efter skolan satt jag, bebb och pel och chillade lite i solen. sen gick vi och mötte linda. jag och linda drog till vby och träffade några. sen åkte jag hem och käkade middag och efter det va jag hos min faster ett tag och fikade där. men somnade i deras soffa, haha (a)
nu är jag hemma och ska när som helst gå och lägga mig, är så jävla trött !
men måste plugga fitt hemkunskap :(

sluta lägga er i mitt liv ! jag lever som jag vill och ni ska inte tro att ni gör allt bättre pga av det här ! det kommer fan inte bli bättre även om jag snackar med fitt BUP, jag orkar inte. helt seriöst, jag vill bara leva mitt liv, jag vill inte ha någon hjälp. speciellt inte från er, ni är mina föräldrar och det räcker att ni bara finns där, inget mer ! jag vägrar, helst seriöst, jag vägrar gå och snacka med någon !

jag vill och ska bli så här smal igen, våren -08

Kommentarer
Postat av: anna

gumman du ska inte gå ner i vikt du är skitsmal ! älskardig

2009-05-28 @ 19:54:58
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0