Äntligen helg !!!

Nu är det äntligen helg, någon mer än jag som har längtat ? ;)
Massa stress har det varit den här veckan, och nästan lika mycket lär det bli nästa vecka :/ Skolan tar alldeles för mycket tid just nu, jag vill ha lov! Ikväll ska jag vara med Bebban och Linda. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men ska nog vara hos Linda en stund :) Sen hoppas jag att min älskling kommer hit och sover med mig inatt, saknar han :( Vi kan ju inte träffas så mycket när jag har massa plugg hela tiden, det suger ..
Imorgon ska i alla fall jag och Viktor till stan och kolla presenter till han eftersom han fyller 17 om exakt en vecka ! :D



gillar den här bilden, eller gillar att det är så starka färger :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrans vilken fin bild! Vart är den tagen? // puss mamma

2009-11-30 @ 11:10:53

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0