Dålig uppdatering, jag vet.

Jag har varit sjuk, jättesjuk, därför har jag inte skrivit ngt. Vaknade i onsdags morse runt 4 och mådde jätteilla. Gick upp och satte mig i köket och helt plötsligt spydde jag. Sen fram till klockan ett på dagen hade jag redan spytt åtta gånger :s INTE NICE! Sen hela dagen låg jag bara i soffan, ibland sov jag, ibland var jag vaken. Var helt borta så kommer inte ihåg så mycket av dagen :/
Sen dem andra dagarna har det väl blivit bättre, men kan inte äta riktigt ordentligt än. Ibland blir jag jättehungrig, men det räcker med att jag äter lite sen blir jag mätt, hel skumt !
Nu är jag iaf hemma hos mamma i Salem, ska hem till Hässelby om några timmar. Imorgon är det skola igen, kan inte direkt säga att jag längtar.

sitter vid min lillasysters data så har inga bilder här, haha :)


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0