En lista

För ett år sedan:

Hur gammal - 14
Vilken klass gick du i? -  8a tror jag att det var
Vad hade du för hårfärg? -Brunt
Hur lång var du? – 170 cm
Vem var du kär i? – David
Hade du någon pojk/flickvän? – Mm
Vad brukade du göra på fritiden? – Vara med pojkvän, hela tiden. Ibland kompisar
Vilka umgicks du med? – David mest. Sen Mich,Elvira,Natta,Anna,Matilda,Emelie&massa killar från hby
Hur såg du ut? Brunett, lång, blåa ögon som nu
Var allt bättre då? - NEJ sämre
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Nejnej, eller kanske ibland men nej, inte just nu
Har du förändrats? - MYCKET

 

Nu:


Hur gammal är du?
- 15
Vilken klass går du i? - 9D
Vad har du för hårfärg? – Mörk brunt
Hur lång är du?- 169,5 cm (ja jag har tydligen krymt ½ cm under ett år, säger skolsyster iaf :s )
Har du någon pojk/flickvän? – YesYes :D
Vad brukar du göra på fritiden?- Festa, vara med pojkvän, träffa vänner, shoppa osv
Vilka umgås du med?- Vänner, familj, pojkvän osv
Hur ser du ut? – Brunt hår, ganska lång, typ blåa ögon


Har du..


Kysst någon?
– Japp,
Sovit brevid någon av samma kön? – Eh, ja(?)
Sovit brevid någon av motsatt kön? – Hahha ja såklart
Slagit ner någon? – Nej, slåss inte.
Ljugit för en bra vän? – För många gånger
Svikit någon?- yes
Fuskat på prov/läxförhör?- hahah när jag var lite yngre gjorde jag väl det ibland(a) men vem har inte ?:)
Blivit kallad Bögjävel- ja, på skoj :)
Kallat någon Bögjävel? – Aa, som sagt på skoj!
Druckit alkohol? –Ja


Vem:


Skrev du senast till på msn?
– Jonathan
Kramade du senast? – Michelle !
Sov du hos senast? - Ähm.. Linda va det nog :)
Kan du lita på till 100%? – Kan inte lita på någon till 100%
Är den finaste personen som finns?- Finns många
Vill du vara med just nu? -  Viktor
Ringde du senast? - Älskling
skicka ett sms till dig senast? - Älskling
Skickade du ett sms till senast? Bror


Vad:


Drack du senast?
Cola
Köpte du senast? Pommes till lunch (:
Gjorde du igår? Skolan sen försökte plugga
Ska du göra imorgon? Skola sen hem och pugga :/
Vill du göra just nu? Vara med min älskling ..
Åt du senast? Godis :$
Är närmast dig som är rosa? En toffs :p


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN


Du är kär nu
- JAA!! :D
Du har sårat nån så de börjat gråta - mm
Nån har sårat dig så du börjat gråta – många många gånger..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –Nej men snart hoppas jag :)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Nejnejnej


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
– yes
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – JA!!
Jag har smygit ut utan lov - Det var länge sen
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – tyvärr ja
Jag har en hemlighet som ingen vet – Japp,
Jag har fuskat i ett spel – Kanske jag har (a)
Jag har struntat i ett prov – nja inte strutat, men har väl varit "sjuk" någon gång när det har varit prov men inte många gånger


DÅLIGA TIDER


Jag har druckit alkohol -
ja det har jag
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – nej
Jag kan inte svälja piller  - Förut hade jag jättesvårt för det men inte nu
Jag har tagit mediciner mot depression - nepp
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej har haft
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nja
Jag har vaknat gråtande - Ja det har jag om jag har drömt ngt hemskt
jag har somnat gråtande – Flera gånger


DÖDEN


Jag hatar begravningar -
aa
Jag har sett någon dö – Nej,
Någon nära till mig har försökt begå självmord – inte vad jag vet
Någon nära till mig har begått självmord -nej

snart ett år sen tror jag, gamla tjejgänget.
jag, mich, matilda, elvira
emelie & anna


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0