Hiss&Diss




- Plugg
Dissar läxor, prov och just nu allt som har med skolan och göra.
Det tar verkligen all min tid just nu! Varje dag efter skola måste
jag sitta hemma och plugga. Hur kul är det ? Nu vill man verkligen
ha höga betyg eftersom det är dem här betygen man söker in på
till gymnasiet sen.

 
- Hösten 2009
Så himla tråkig höst ? Vart är det mysiga höstvädret någon stans som
det brukar vara ? Det är ju bara regnigt hela tiden, jättetråkigt!
Man har ju ingen lust alls att vara ute när det är sånt här väder :/





- Vinter
Kan hösten bara vara över snart så vi får en mysig vinter med massa snö?
Visst så föredrar jag sommnaren, men tänk er en riktigt kall vinterkväll.
Det kanske snöar lite och så sitter man inomhus med sin kompis eller
pojk/flickvän och kollar på film och myser! Hur mysigt låter inte det ?
Och på tal om vinter/jul, är det någon mer än jag som längtar till mellan-
dagsrean ? ;)


- Förhållande
Jag hissar vekligen förhållanden nu! Många av mina vänner har skaffat
sig pojk eller flickvänner nu. Hur gulligt och mysigt är inte det ?
Som jag och min älskling, vi har varit tsm snart 5 månader :)
Och en av dem bästa känslorna är faktiskt att vara kär, tycker jag iaf!


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

God morgon



Hoppas du får en fin dag idag :)

2009-11-18 @ 08:28:40
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Amanda H

inte mer än 600 iaf :)

2009-11-18 @ 21:35:21
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0