Kväll i skolan

Förlåt. Min uppdatering suger! Men måste tyvärr prioritera skolan i första hand just nu, som ändå inte går direkt bra. Men whatever.
Nu på kvällen har jag varit i skolan. Jag och några andra skulle visa runt föräldrar till nya elever i skolan och prata om hur det är på skolan och blabla. Jag gick med Mich och våran grupp gick jättebra! För det ska vi få biobiljetter när terminen slutar, hehe.
Imorgon börjar jag åtta, har bild med min lärare som är vääärsta bitterf*ttan, hur ska man orka?! Har lång dag imorgon + att jag ska ta sprutan. Great.
Men på kvällen ska jag vara med min älskling, det är iaf bra :)
Nu ska jag plugga lite och ringa Viktor.
GODNATT!


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0