Åland imorn !

Igår va vi några tjejer i vby och käkade lunch och kollade runt lite. Runt halv fyra tiden kom bror dit så åkte vi till mormors jobb där vi klippte oss och färjade håret ;) mitt hår blev mörkbrunt, nästan svart, precis som jag vill ha det ! Vi åt middag hos mormor, kollade på Idol sen skjutsade hon hem oss.
Jag drog ut en stund och träffade Linda och Malin. Jag och Linda åkte lite bil med Danne och Erik också.
Idag va jag i skolan en stund sen drog jag hem. Har så sjukt ont i halsen, kan nästan inte svälja pga av mmitt högra halsmandel är helt uppsvullen :(
Nu ska jag kolla på Idol!

btw. imorn efter skolan åkte jag till åland och kommer hem på söndag kväll ;)

belin och jag, love u sweet !


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0