bror, alla våra minnen tillsammans..



Sommaren 08: Då vi bodde i Hallunda och det hände som mest.
Då var det verligen tur att vi hade varandra.



Åland sommar 08, där finns det sjukt mycket minnen !




Hösten 08 : Två dagar efter din födelsedag förra året.
 Du hade just fått din nya mobil som du håller i.



Gotland, vintern 08 .. Ja vi har massa minne därifrån !
 Det hände väl mig mest saker när vi avr där.
Men du kommer nog ihåg mer än vad jag gör .. ;)



Sommaren 09: Vi var på landet i Norrtälje.
Helgen jag blev tsm med Viktor.
Vi åkte färja, massa mat !



Åland 09: Ja som sagt, massa minnen !


Kommentarer
Postat av: din bror :)

hahah syster allt det här glömmer jag aldrig ! :) glad att jag har dig ångrar inget med dig minnen finns kvar :D

2009-09-13 @ 01:29:04

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0