Jag HATAR det !

Jag gör verkligen mitt bästa här hemma, men vad får jag tillbaka ? INGENTING !
Vem är det som oftast städar här hemma ? JAG !
Vem är det som alltid fixar disken om ingen annan gör det ? JAG !
Vem är det som får skit för allt vad man är gör ? JAG!
Seriöst, öppna ögonen och se vad det är som egentligen händer !
Sluta skyll på alla andra hela tiden, du är själv ingen ängel.
Jag är 15 år, vad mer begär du från mig ?
Ska jag fixa disken, handla hem mat osv fast jag är sjuk ?
Jag gör mitt bästa, fast du verkar inte se det.
Och sluta skrika så himla mycket på Marcus, han gör inget fel.
Han är inte ens 14, hur mycket ansvar tycker du att han ska ta ?
Barn glömmer saker, det gör även vuxna.
Jag vet inte hur länge jag orkar, vill du förlora mig igen så fine!

Marcus, min älskade lillebror.
Vi klarar det här tillsammans !
Håll min hand hårt så tar vi oss
igenom det här.
Ge aldrig upp, och jag lovar
med handen på hjärtat att jag
aldrig kommer svika dig !
Jag älskar dig mest, du är min ork på dagen.
Jag lever för dig!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh Angelica jag fattar precis hur du känner !! Känner igen mig. Stå på dig ! puss puss

2009-09-10 @ 21:22:46
URL: http://bebbban.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!



Vill du bli veckans blogg? Surfa in på min blogg och anmäl dig! Vad har du att förlora? :)



Kram, Frida.

2009-09-11 @ 00:45:12
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0