Kan någon bara se eller höra ?



Det svider i hjärtat när man ser det här på sin pappas fb. Man ställer sig direkt frågan, vad har vi gjort för fel. Jag tänker på den dagen vi kanske inte finns längre. Vem säger att jag och Marcus inte dör före dig. Kommer du ångra dig då ?
Jag kan inte säga att jag inte har tänkt : Åh, mitt liv skulle vara så mycket lättare och skönare utan föräldrar!
Men sen när jag har tänkt över vad jag har sagt så kommer jag på att det jag har sagt att fel. Jag har alltid ångrat mig efter. För jag har tänkt på den dagen ni inte finns längre.
Jag är glad att jag har er. Ni har lärt mig allt jag kan. Och jag tackar er för det. Men pappa, när det gäller det här så vet jag inte vad jag tycker längre.
Jag lägger inte ut det här för att vara taskig mot dig.
Men vad ska jag göra ?!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hu, hur kan man skriva något sådant här....gör mig ledsen!

Angelica-JAG finns här för dig...nu och för alltid!



Jag älskar dig!// pussar från din mamma

2010-02-13 @ 23:06:43
Postat av: Från Pappa

Jag säger som Anci..man måste ju får skriva vad man känner..och säger man samma sak typ 5 ggr på 2 dgr och de inte händer ett jävla skit ,så klart man blir arg och besviken..och detta hade inget alls med Anci att göra ..utan hennes broder som inte gjort vad han skulle..men pengar skall han ha varje månad....

2010-02-22 @ 11:28:54

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0