Lördag kväll

Vill ni veta vad jag gör på en lördagkväll ?
Jo, jag pluggar. Haha tönt, jag vet. Men vafan, har inte lust att göra något annat! Vi har gäster, ska vara social sen om jag orkar :) Mår lite bättre nu, kanske. En tjej skrev till mig att man ska skriva upp alla problem på ett papper, tända eld på det och se hur bitarna flyger iväg. Tror ni det funkar? Ska testa iaf, det kan man alltid göra :)
Åh, vill bara ha tillbaka dem bra tiderna. Äckelvinter. Men det blir bättre, det blir det alltid.


min bebisvovve när hon va liten :) miss u


Snälla, acceptera att jag inte vill prata om det.


Kommentarer
Postat av: Amélie

SV: ja verkligen :D kram kram

2010-02-20 @ 22:57:23
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0