Måndag 8/2

Tiden går fort nu för tiden, helt galet fort :o Är hemma själv nu, pappa och Marcus är hos min faster. Jag pratade med baby nyss, nu ska han på hockey träning. Började kolla på en film förut, "Om en pojke" heter den! Än så länge tycker jag den verkar bra, men har bara sett ca. 50 min på den. Ska nog ränka lite matte sen, men måste sova tidigt eftersom jag har nationella prov imorgon, i svenska. Har vg i svenska och känner mig ganska säker så det blir nog inga problem :) Så jag ska upp ca. halv sju imorgon bitti så jag hinner äta frukost eftersom jag inte göra det annars!
Nu ska jag kolla klart på filmen, och äta godis, hihi (a)


Landet i somras, vill tillbaka nu !!!
Btw, den bilden togs samma dag som jag och Viktor blev tsm ;)

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0