Mitt 2009

Januari :

- Flyttade tillbaka till pappa i Hässelby
- Började i Trollboda igen
- Drack med Mich en onsdag, blev busted
- Blev "på g" med mitt ex igen, höll typ 3 dagar

Februari :

- Sartade bloggen
- Bytte umgänge helt
- Blev på g med David

Mars :
 
- Jag och David slutade prata
- Jag och mamma träffades och pratade nästan inget alls
- Umgicks ganska mycket med Malin och Linda
- Första kvällen i Spånga
- Hässelbyhallen
- Var mycket på gården
- Hade fest hemma, blev busted och bodde hos mamma ett tag

April :
 
- Fester hemma hos Simon
- Dagar hos Blyckert
- Började umgås med Emma och Madde massa
- Åkte bil med Danne och Erik + Emma, Madde och Linda flera kvällar
- Jag och Josefine blev väldigt tajta
- Linnea började umgås med oss
- Blev på g med Christoffer
- Första praoen på mormors jobb
- Piercade naveln


Maj :
 
- Många dagar/kvällar på gula dagiset
- Lärde känna massa nytt folk
- Jag fyllde år
- Linda och jag hade tjejmiddag hos mig
- Blev tillsammans med Christoffer
- Umgicks mycket med Emma

Juni :
 
- Knas mellan mig och Christoffer, det tog slut
- Jag och Linda gick ofta prommenader
- Festen i Norra Ängby, busted igen ( haha man kan nästan tro att jag blir busted på allt :p )
- Skolavslutning
- Blev tsm med Viktor ( du är mitt allt )

Juli :

- Bloggade nästan inget alls, två inlägg för att vara exakt!
- Umgicks mycket med Viktor
- Va på Åland och i Estland

Augusti :

- Viktors ex började säga massa skit till mig om Viktor, patetiskt!
- Var mycket med Linda, Robin och Pontus
- UNG08 med FFÖ
- Skolan började igen

September :

- Jag och Viktor gled ifrån varandra lite
- Tappade min navelpiercing
- Var på Åland en helg
- Mamma, jag och Marcus flyttade från huset ett tag, pga vissa saker!

Oktober :

- Garbo och Ronja (min hundar) flyttade ifrån oss..
- Jag och Viktor gjorde slut, men blev tsm ca. 4 dagar senare!
- Höstlov

November :

- Hade prao igen på mormors jobb
- Massa plugg
- En period var jag jättesjuk och kunde inte gå till skolan
- Var ganska mycket med Linda och Bebb

December :
 
- Skolavslutning
- Har varit ganska mycket hos mamma
- Började umgås mycket med Linda och Julle
- Ett halvår med älskling
- Nåyrsafton med dom bästa ! Viktor Julle Linda Josefine Ella Marcus

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0