Miss you my friend

Vart har du tagit vägen? Vart har vi tagit vägen? Jag trodde inte att vi kunde glida ifrån varandra så här. Det känns som om jag lever i en dröm. Men inte en sån dröm med lyckligt slut, nej. Får jag spola tillbaka tiden? Och ändra på lite saker. Snälla, för bådas skull. Jag tror att du behöver mig lika mycket som jag behöver dig. Du var en man kunde lita på. En jag alltid kunde höra av mig till om jag behöve prata. Du fick mig alltid på bra humör. Men vi hade en deal. Jag höll min del av det. Men inte du. Det är inte ditt fel. Utan också mitt. Förlåt. Jag finns alltid här. Men det är svårt att ha en vän som tar drogerna före allt annat. Jag går runt med en klump i magen varje dag. Rädd att det har hänt något. Vissa kvällar kan jag inte sova. Jag tänker på vart du är. Vad du gör. Vilka du är med. Please. Kom tillbaka, min vän.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va heter din kompis?

har en kompis som också håller på så ¨/

2010-04-01 @ 18:47:15

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0